środa, 7 grudnia 2016

Chciałabym tak...


Ten obrazek jest dla mnie czymś cudownym. Nie jest mój, bardzo żałuję. Pragnę rysować z wyobraźni, bym spokojnie mogła stworzyć coś takiego. Postaram się dziennie rysować po 2-3h z natury + ok 3-4h dziennie rysunek postaci. Co daje ok 5-7h dziennie rysunku. Myślicie, że coś zdziałam? Oprócz tego czytam poradniki. Pewnie i tak tego, mojego żałosnego bloga, nikt nie czyta, ale kiedyś się wybiję na moim cudownych, zapierających dech w piersiach pracach!

Oto autorka cudownego rysunku: http://manweri.deviantart.com/art/Landscape-sketch-345885425

3 komentarze:

  1. szczerze mowiac watpie zebys tyle godzin dziennie na to poswiecala. to na prawde mnostwo czasu a skoro sama piszesz ze do asp masz dwa lata to musisz chodzic jeszcze do szkoly. lekcje, obowiazki, prace domowe sprawia ze nie bedziesz miala sily ani ochoty na siedzenie do pozna i rysowanie.
    na pierwszego posta powinnac dac jakas swoja prace by sie jakos zaprezentowac i pokazac co umiesz
    bede wpadac do ciebie i ogladac postepy, czasem rzuce jakas rada ;) mam nadzieje ze szybko wstawic cos swojego
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ zapraszam do mnie, tez prowadze bloga rysunkowo artystycznego

    OdpowiedzUsuń